[ad_1]
Serviciile SEO însumează o tehnică de e-marketing deosebit de eficientă pentru toate business-urile care activează (și) în mediul digital. Astfel, un magazin online sau o pagină web de prezentare a unei agenții de turism, spre exemplu, poate beneficia cu același succes de optimizarea site-ului aferent pentru a se promova pe Internet.
Un pachet de servicii SEO, ce poate fi achiziționat prin intermediul unei agenții de e-marketing sau chiar al unei agenții nișate exclusiv pe acest segment, urmărește propulsarea business-urilor din mediul virtual în topul motoarelor de căutare – mai specific, în topul rezultatelor returnate de Google, cel mai mare și utilizat astfel de tool.
Ocuparea unor poziții fruntașe în cadrul SERPs (paginile cu rezultate de căutare returnate de Google) se face în urma unui proces amplu, care cuprinde: auditul site-ului respectiv; research-ul de cuvinte cheie și crearea arhitecturii de link-uri interne; optimizarea on-page și optimizarea off-page etc.
Scopul unor astfel de activități asociate cu ceea ce reprezintă zona de servii SEO ca tehnică de e-marketing este acela de a crește vizibilitatea brandului în cauză în Google, de a spori brand awareness-ul în rândul internauților posibil interesați de oferta comercială respectivă; de a atrage trafic organic, de calitate. Traficul organic, în acest context, este sinonim cu „disponibilitatea” vizitatorilor unui site de a deveni clienți ai brandului accesat, prin încheierea unei tranzacții electronice.
În termeni de servicii SEO, vorbim de creșterea ratei de conversie, adică de majorarea profitului prin stimularea încasărilor înregistrate direct pe site. Tocmai de aceea, în Search Engine Optimization, „content is king” – adică, conținutul scris, original, pertinent și persuasiv, este cel care te poate scoate din anonimat și cel care poate atrage utilizatori pe care să-i convertească din public țintă în „clientelă”.
Așadar, într-un top 5 al beneficiilor oferite de serviciile de optimizare SEO ar intra, în primul rând, prezența pe prima pagină Google în mod organic, urmată de alte avantaje incontestabile din punct de vedere al marketingului online.
1. Prezența organică pe prima pagină Google
Acest aspect sporește încrederea utilizatorilor în brandul care se bucură de o poziție cât mai fruntașă și, implicit, vânzările / numărul clienților.
2. Buget mai redus comparativ cu alte campanii
Spre deosebire de campaniile PPC, ale căror buget depinde și de nivelul competiției, iar investiția poate crește astfel de la lună la lună, bugetul stabilit cu agenția SEO cu care vei colabora este unul fix și poate fi mult mai rentabil. În definitiv, nu vei plăti pentru fiecare click dat pe anunțul tău (Pay Per Click), ci pentru un întreg pachet de servicii (printr-un abonament SEO lunar).
3. Targetare precisă
Serviciile SEO targetează și urmăresc, prin conținutul scris, cuvinte cheie specifice domeniului de activitate pentru fiecare business în parte, selectate în funcție de volumul căutărilor online privind acea ofertă (cuvinte cheie folosite chiar de utilizator).
4. Rezultatele obținute dispar lent
În cazul stopării temporare sau definitive a activității SEO, pozițiile din SERPs nu vor suferi imediat modificări majore. Acest aspect este determinat, desigur, și de nivelul competiției și modul în care aceasta se promovează. În orice caz, în SEO se urmăresc rezultate pe termen lung.
5. Versatilitate
Serviciile SEO pot fi combinate cu succes cu alte tehnici de promovare online, precum campanii Social Media, tehnici de influencer marketing sau chiar… campanii PPC.
Articolul Top 5 beneficii oferite de serviciile SEO (P) apare prima dată în Bucuresti Business – Despre afaceri. Zi de zi.
[ad_2]
Source link